Najpopularniejsze tematy zajęć z zakresu pracy z klientem
  • EFEKTYWNE PREZENTACJE HANDLOWE
  • NEGOCJACJE HANDLOWE
  • OSOBOWOŚĆ I TECHNIKA – SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
  • PRACA Z KLIENTEM W SYTUACJI KRYZYSOWEJ
  • PROCES SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
  • „TRUDNI KLIENCI”

INNE PROPOZYCJE 


Szukasz innych rozwiązań „na miarę”? Zainspiruj się nieszablonowymi projektami!

Nie ma tego, czego szukasz? Napisz – zaproponuję rozwiązanie!


A MOŻE COACHING?


Jeśli wiesz, że potrzebujesz jakiejś formy rozwoju, ale nie jesteś pewna/pewien, co i jak powinno być zrobione – chętnie pomogę!
W ramach usługi szkoleniowej oferuję diagnozę potrzeb.

Wykorzystuję metody ilościowe i jakościowe badań społecznych: badanie ankietowe (także ankiety on-line), wywiady, obserwacje.